Garantija ir grąžinimas
Garantinis aptarnavimas
Visoms prekėms suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija (juridiniams asmenims – 12 mėnesių garantija). Jeigu garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjote prekės trūkumų, prašome susisiekti el. paštu [email protected] arba telefonu +370 605 05015.
Garantijos galiojimo sąlygos:
- Pirkėjas surinko gaminį pagal prie gaminio pridėtoje instrukcijoje pateiktus nurodymus.
- Gaminys nebuvo modifikuotas ar kitaip pakeistos jo savybės.
- Gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį.
- Gaminys nebuvo sugadintas dėl pirkėjo kaltės.
- Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms dalims ir baldiniam audiniui.
Tuo atveju, kai gamintojo garantijos skyrius patvirtina prekės gamyklinį broką, įsipareigojame savo lėšomis pristatyti naujas prekės dalis arba pakeisti prekę nauja. Prekių trūkumų šalinimas gali trukti iki 60 darbo dienų.
Kokybiškų prekių grąžinimas
Kokybiškas, tačiau jums netikusias prekes galima grąžinti arba pakeisti per 14 kalendorinių dienų nuo jų atsiėmimo arba pristatymo dienos. Norėdami grąžinti prekes, prašome susisiekti el. paštu [email protected] arba telefonu +370 605 05015.
Norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- Kartu su grąžinama preke būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą faktūrą arba banko išrašą).
- Prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje (norėdami ją apžiūrėti, galite perkirpti pakuotę uždarančias juostas).
- Prekė turi būti nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (negali būti nuimtų ar pažeistų etikečių, nuplėštų apsauginių plėvelių ir pan.). Šis reikalavimas netaikomas, jei grąžinama nekokybiška prekė.
- Kokybiškų, jau surinktų ar bandytų surinkti baldų grąžinti negalima.
- Prekė turi būti tokios pačios komplektacijos, kokia buvo pristatyta (su instrukcija, garantiniu talonu, jei jie buvo pridėti).
- Kartu su preke būtina grąžinti ir visas gautas dovanas (jei tokių buvo).
Svarbu! Dėl higienos reikalavimų negalima grąžinti iš gamyklinės pakuotės išpakuotų čiužinių ir antčiužinių.
Kokybiškas, tačiau nepatikusias prekes būtina grąžinti originalioje, nepažeistoje pakuotėje, savo transportu į mūsų sandėlį Vilniuje. Pinigai už grąžintas prekes pervedami į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinimo patvirtinimo.
Informuojame, kad dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytų prekių ar paslaugų galite pateikti prašymą ar skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (www.vvtat.lt), taip pat naudotis elektronine vartotojų ginčų sprendimo platforma: http://ec.europa.eu/odr/.